آخرین شبی که باهم سحر کردیم


سخت است ولی از تو جدا خواهم گشت

میمیرم و از درد رها خواهم گشت

 

تلخ است بسی دوری از این عشق ولی

گر این نکنم خصم خدا خواهم گشت

با دست تو شور بود و عشق و مستی

دیگر به دودست خود نگیرم دستی

دور از تو بود غمم به پهنای غروب

خوش باشم اگر خبر رسد خوش هستی

ترک تو مثال ترک رویاست بدان

دوری زتو دوری از خوشیهاست بدان

شبهای جدایی از تو ای جلوه نور

کی میگذرد هماره یلداست بدان

میدانم از این کرده من رنجوری

از سردیِ شبهای فراق و دوری

اما تو بدان اگر نباشی حتی

در یاد منی و در شبم چون نوری



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت18:57---4 بهمن 1390
سلام ممنون که بم سرزدی راستش من لینک ندارم یعنی اصلا بلد نیستم اگه میتونی برام چندتا ایمیل قشنگ بده ممنون میشم بازم بیا اپ میکنم بای

مطهره
ساعت18:47---4 بهمن 1390
سلام ممنون که بم سرزدی راستش من لینک ندارم یعنی اصلا بلد نیستم اگه میتونی برام چندتا ایمیل قشنگ بده ممنون میشم بازم بیا اپ میکنم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 10 دی 1390برچسب:, 1:0 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§